到尖沙咀大喜屋慶祝
限時好似係兩個鐘
價錢好似係二百幾一位
唔係好記得
刺身選擇都算多架!
三文魚、吞拿魚、甜蝦、象拔蚌、油甘魚、北寄貝等
個presentation都唔錯架
我只係影咗第一碟,之後encore嗰d冇再影
而且第一盤係最新鮮最靚架
之後嗰d甜蝦有d唔新鮮或霉霉地
我覺得必點既刺身有甜蝦、北寄貝、象拔蚌
油甘魚對我來講有點肥膩
壽司相比刺身就失色咗d
帶子/帆立貝看似ok,不過我冇食,因為太飽了
後面的蝦天婦羅都好好食,我最愛食蝦蝦蝦!!!
其他食物冇咩點影
如果有人生日
佢會有一盤點咗煙花(係咪呢?)既蟹腳
不過呢盤野絕對係把鬼,超級唔好食,又冇肉食
要嚟影相ok既
因為要crop走朋友的樣子,所以影唔到煙花,sor~
好多謝Mr. S每次有朋友聚會都帶埋我去
因為我最鍾意既就係......食吖嘛
沒有留言:
張貼留言