2012年7月18日 星期三

Lunch at Outback

由於工作關係
Mrs. S有時需要在尖沙咀出沒
但其實我對這區並不熟悉
基本上,我這個路痴對任何一區也不熟悉的啦

是日中午一個人到了這間位於尖沙咀中心的Outback (link to openrice)
點了一個牛柳粒跟飯的lunch set
餐包、沙律、南瓜湯先到
上菜時間很快
黑糖包熱騰騰,cream軟滑,最欣賞這項


沙律沒有特別
南瓜湯好鹹
沒有為牛柳粒和飯拍照
牛柳粒過熟,un到死
個飯係ok的,好似落左d Thai sauce
但係跟碟的伴菜,應該係zucchini,勁生,好硬
放棄左冇食

下次都係試下佢d burger先

沒有留言: