昨晚的晚餐
魚肉釀尖椒和青椒
未煎之前係咁樣的,釀得好衰 haha
仲有,我好春虫虫
切開咗尖椒後用手挖空中間
左右手的頭三隻手指"慶"咗成晚......嗚嗚
洗完手都冇用
但係奇怪食既時候唔覺得佢地辣
油放得不多,也不煎太耐
煎到變金黃之後加水焗
再落豉油,我用的是這枝
家樂牌辣鮮露
其實我以前係好憎美極、鮮露呢D味
覺得味道好怪
但S先生媽媽屋企用開,S先生煮完野食都會落些少
食食下我又覺得ok喎
而家食蒸燒賣,炒椒鹽蝦都會落
超好味,唔洗再用指天椒 =P
______________________________________________________
提外話:
半工讀,真係好累
現在放棄了全職工作,轉咗做part-time
全職做research寫paper
真的輕鬆了很多
多了時間煮飯、執屋、hea......
雖然話要寫paper,但係我連proposal都未嘔到出來
唉...... 懶惰的人無得救、無得怨
希望能夠在一年內開行turbo
將三年來懶懶行的時光追返來
如果唔係,又要繼續白交學費
努力呀!
2 則留言:
釀辣椒,我都想呀!無鯪魚肉呀!:-(
唔好刮走哂中間的籽,咁就可以辣都跳舞啦.
我明白有時想食/整一樣野,又買唔到材料既感覺。以前在英國讀書時突然想食生菜魚肉湯,最後買咗白魚蛋來扮魚肉......
原來d椒好鬼鼠,有隻辣,有隻唔辣
我同S先生叫佢地做"鬼鼠椒" 哈
張貼留言