2016年6月5日 星期日

期待BB到來

結婚了一年半,都開始計劃生BB了
因為自己都年紀大,都心急要生BB
試咗兩個月,希望BB快d嚟到我地既屋企啦

今個cycle開始食FertilAid 同 FerileCM
希望有幫助啦
而家都已經係高齡,真係有d擔心

真係好期待有一個小朋友
我同老公都會好珍惜呢個上天賜俾我地既恩典
我地會好好愛惜小朋友,但唔會過分愛溺
我地會耐心教導小朋友,但絕對唔會變成怪獸家長
希望小朋友能夠是一個善良正直有承擔的人
像爸爸媽媽一樣,幸福快樂

3 則留言:

e_go 提到...

我周圍搵 fertilad 既資料時搵到你呢篇 blog
我都係年紀唔細+試咗幾個月,啱啱開始食 fertilaid
但食咗幾日發覺唔太對路 (所以周圍搵下多啲comment)
你仲有冇keep住食呀?

CC媽媽 提到...

你食咗有咩唔對路?

我由6月頭開始食,一路到6月中排卵,又冇咩特別唔舒服
但上網睇d人話食咗會眼瞓或者令到period亂
但touchwood我又冇事,仲有咗好消息,5週多d喇
今個cycle我除咗食fertilaid仲有牛油果、牛奶、花膠嗰d
其實都唔知關唔關fertilaid事,畢竟只係食咗半個月

但記得排卵後,即係等bingo時唔好再食

e_go 提到...

我都係六月食,食完後基礎體溫唔升唔跌
未食之前基礎體溫升跌得好明顯既,驚fertilaid唔啱我,所以停咗了
不過就係果個月就bingo XD 都唔知關唔關fertilaid事 HAHAHAHA
我而家14周喇,恭喜你呀 :) 大家一齊努力喇!!!