我周圍搵 fertilad 既資料時搵到你呢篇 blog我都係年紀唔細+試咗幾個月,啱啱開始食 fertilaid但食咗幾日發覺唔太對路 (所以周圍搵下多啲comment)你仲有冇keep住食呀?
你食咗有咩唔對路?我由6月頭開始食,一路到6月中排卵,又冇咩特別唔舒服但上網睇d人話食咗會眼瞓或者令到period亂但touchwood我又冇事,仲有咗好消息,5週多d喇今個cycle我除咗食fertilaid仲有牛油果、牛奶、花膠嗰d其實都唔知關唔關fertilaid事,畢竟只係食咗半個月但記得排卵後,即係等bingo時唔好再食
我都係六月食,食完後基礎體溫唔升唔跌未食之前基礎體溫升跌得好明顯既,驚fertilaid唔啱我,所以停咗了不過就係果個月就bingo XD 都唔知關唔關fertilaid事 HAHAHAHA我而家14周喇,恭喜你呀 :) 大家一齊努力喇!!!
張貼留言
3 則留言:
我周圍搵 fertilad 既資料時搵到你呢篇 blog
我都係年紀唔細+試咗幾個月,啱啱開始食 fertilaid
但食咗幾日發覺唔太對路 (所以周圍搵下多啲comment)
你仲有冇keep住食呀?
你食咗有咩唔對路?
我由6月頭開始食,一路到6月中排卵,又冇咩特別唔舒服
但上網睇d人話食咗會眼瞓或者令到period亂
但touchwood我又冇事,仲有咗好消息,5週多d喇
今個cycle我除咗食fertilaid仲有牛油果、牛奶、花膠嗰d
其實都唔知關唔關fertilaid事,畢竟只係食咗半個月
但記得排卵後,即係等bingo時唔好再食
我都係六月食,食完後基礎體溫唔升唔跌
未食之前基礎體溫升跌得好明顯既,驚fertilaid唔啱我,所以停咗了
不過就係果個月就bingo XD 都唔知關唔關fertilaid事 HAHAHAHA
我而家14周喇,恭喜你呀 :) 大家一齊努力喇!!!
張貼留言